DSFI Gopek jika CPRO gaet Dipasena

Yup… sebenarnya bukan salah korannya, cuman investornya yang kurang di ajarin smile jadi ingat, banyak korban dari tuh koran yang di posting oleh inpestor2 smile)
Multi Quote Quote
udah gaet dipasena ,tp tetap aja gak akan gopek
Multi Quote Quote
Monday, 9 July 2007 11:41:10 StockWatch (Jakarta) - PT Fishing Industries Tbk (DSFI) booked net profit of IDR252.852 million Dharma Samudera (IDR0.27 per share) in the first quarter of 2007, rising by 21.66% from IDR207.841 million (IDR0.22 per share) in the same period of 2006. Dharma Samudera management said in the company''s financial report the sales climbed up 11.75% during that period at IDR70 billion from IDR62.639 billion in the same period last year. But the cost of goods sold (COGS) stepped up 17.6% from IDR48.574 million to IDR57.126 billion which caused the gross profit to stumble 8.46% from IDR14.065 million to IDR12.875 billion. Besides, the management seemed to be successful in reducing the operating expense from IDR11.160 billion to IDR9.912 billion so the operating profit climbed up though only slightly by 1.997% at IDR2.963 billion from IDR2.905 billion. (dwi/bud)
Multi Quote Quote
kmaren kayakya ada yang bilang tanggal 9 deh!!!!!, kmana ya?
Multi Quote Quote
MIRA dan META sudah dicor, tinggal DSFI saja yg belum. Siap2 short sesi 2.
Multi Quote Quote
Harga saat ini jelas masih murah… ayo akumulasi lagi…
Multi Quote Quote
Akumulasi lagi, sebelom ada berita yang heboh…
Multi Quote Quote
balik lagi ni mau jemput gue :ogah: tunggu di bawa 105 ah :$-)
Multi Quote Quote
DSFi ama WICo adl saham yg tidak bisa maen dibawah 100…justru sebaliknya…SIAP..SIAP Siap Komandan, besok gantiin Poly…….
Multi Quote Quote
semoga lagu ini tak jadi kenangan ente2x 6 bulan lagi….: Andai ku tahu….. Dsfi jadi gopek….. aku akan membeli… Dsfi kala itu…. Andai ku tahu….. Dsfi jadi gopek…. ku kan menukarkan… Seluruh harta bendaku…. Aku takut…… Dsfi jadi gopek… Namun aku….. Tak memiliki 1 lot pun…. Aku takut…… Etc :rofl: :rofl:
Multi Quote Quote
Sign up or Sign in to create a reply.

Recent Updates


Loading...